Kisakausi paketissa, sitten sitä kuntoa kohottamaan.

Tämän vuoden kisat on nyt City Survivorsin myötä paketissa ja on aika suunnata kohti peruskuntokautta ja tarttua kiinni niihin asioihin joiden kanssa on vielä tehtävää että tulevaisuuden tavoitteet puolimaratonilla ja maratonilla olisi mahdollista saavuttaa. Niistä mä tuun vielä kirjoittamaan teille tulevaisuudessa lisää varmasti.

Kulunut vuosi viime syksyn jälkeen on mennyt hirveän nopeasti. Tyttömme ehti jo täyttää vuoden ja minä huomasin tuossa pari kuukautta sitten vasta, että keho alkaa tuntua taas enemmän siltä ”omalta” keholta raskauden ja synnytyksen jälkeen. Vaikka juoksua on takana jo 11kk niin silti vasta pari kuukautta se on tuntunut vahvemmalta ja keskivartalo on ollut enemmän menossa mukana. Sanotaan, että raskaudesta palautuminen ottaa yhtä kauan kuin itse raskaus ja mulla meni tällä kertaa vielä kauemmin. Tärkeintä on kuitenkin tuntea olo hyväksi ja se edellä on tämä kulunut vuosi treenattu.

Heinäkuu startattiin Paavo Nurmi maratonilla puolikkaalla.

Paavo Nurmi Marathon oli ensimmäinen puolikas Liljan syntymän jälkeen ja siitä toivuttiin nopeasti ja aikaankin olin tosi tyytyväinen. Tuon reissun jälkeen treenaaminen jatkui omalla painollaan ”aina kun ehtii” ja en ole ottanut missään vaiheessa paineita että ”on pakko”. Se ei oikein toimi. Myös edelleen jatkuvat yöheräilyt ikävä kyllä verottaa jaksamista vaikka usein lenkki antaa enemmän virtaa mitä sitä oli sinne lähtiessä.

Ruissalojuoksut 2017.

Kauden toinen puolimaraton olikin ihan juuri Ruissalossa jossa paransin aikaa Paavolta niin 4,5 – minuuttia. Juoksu oli muutenkin hyvä ja siihen oli hyvä päättää tämä kausi puolikkaiden osalta :)

Viime lauantaina päästiin vielä kokeilemaan uutta kun oltiin City Survivors – kisassa viettämässä laatuaikaa yhdessä. (Lue edellinen postaus). Hyvän mielen kisa johon halutaan uudelleen.

Nyt on aika kuitenkin suunnata katse kohti loppusyksyä ja talvea. Instagrammiin ja blogin Facebook-sivulla jo asiaa väläytinkin mutta siis pääsin mukaan Takomo runnersien testiryhmään uudenlaisen valmennuksen osalta ja tulevan vuoden aikana tulen saamaan ihan ammattilaisten vinkkejä treeniini mikä on todella kaivattua muutosta ja odotan asiaa jo kovasti :) Blogissakin tämä muutos tulee varmasti näkymään kun pääsen kirjoittamaan treenifilliksiä! 😊

Onko sulla vielä kisoja jäljellä? 😁

Parasta just nyt!

On nämä ihanat syysilmat kun aurinko paistaa, on lämmin mutta raikasta ja vitsi noita värejä mitä luonnossa on nyt!

Parasta just nyt on myös aamujuoksut joita oon saanut juosta jo kahtena aamuna putkeen. Eilen kaverin kanssa ihanassa Ruissalossa ja tänään Liljan nukkuessa rattaissa vähän reippaampi ja lyhyempi lenkki. En oikeastaan keksi parempaa aloitusta päivälle kuin kaurapuuron, kahvikupin ja juoksulenkin :)

Parasta just nyt on kun saan olla vielä kotona lasten kanssa ja vaikka välillä on päiviä jolloin tekisi mieli muuttaa jonnekin toiselle puolelle maapalloa niin useammin on onneksi niitä päiviä kun asiat sujuu ilman maailmansotia.

Parasta just nyt on että mä sain eilen sähköpostia joka kertoi, että pääsen osallistumaan netissä tapahtuvaan juoksuvalmennukseen ja odotan sitä jo innolla :). Apu ensi vuoden enkkahaaveille on tarpeen! 😊

Parasta just nyt on päikkärit meidän pikkuneidin vieressä. Koska liikuntaa ja lepo kulkee käsi kädessä ;). Ihanaa maanantaita just sulle!